Osnovne mogućnosti za marketinšku prisutnost
Uključuje Osnovni paket.
Naknada Organizatoru: 530,00 EUR (3.993,29 kn).
Uz Osnovni paket, uključuje i:
• tematsko predavanje (s temom predstavljanja tvrtke, njezinih rješenja, proizvoda, usluga, iskustava, ostvarenih projekata, referenci i sl.) u trajanju do 15 minuta u sklopu programa skupova
ili
• ciljani tematski razgovor ‘jedan na jedan’ (s temom predstavljanja tvrtke, njezinih rješenja, proizvoda, usluga, iskustava, ostvarenih projekata, referenci i sl.) predstavnika Organizatora i Suorganizatora, uz mogućnost prikazivanja kraćeg filma ili animacije ili kraće prezentacije u pozadini, u ukupnom trajanju do 15 minuta u sklopu programa skupova
• objavu jedne stranice s naslovom i sažetkom prezentacije (predavanja ili tematskog razgovora) i osnovnim podacima o predavaču, odnosno sugovorniku u Zborniku radova.
Naknada Organizatoru: 730,00 EUR (5.550,19 kn).
Uz Osnovni paket, uključuje i:
• izlaganje na izložbenom prostoru koji je smješten u predvorju kongresne dvorane, a svaka jedinica izložbenog prostora opremljena je stolom i dvije stolice, sve na tlocrtnoj površini oko 4 m2, gdje se mogu demonstrirati proizvodi, rješenja, usluge, dijeliti prospekti, katalozi i sl., dogovarati i pregovarati sa sudionicima i suorganizatorima itd.
Naknada Organizatoru: 730,00 EUR (5.550,19 kn).
Uz Osnovni paket, uključuje i:
• tematsko predavanje (s temom predstavljanja tvrtke, njezinih rješenja, proizvoda, usluga, iskustava, ostvarenih projekata, referenci i sl.) u trajanju do 15 minuta u sklopu programa skupova
ili
• ciljani tematski razgovor ‘jedan na jedan’ (s temom predstavljanja tvrtke, njezinih rješenja, proizvoda, usluga, iskustava, ostvarenih projekata, referenci i sl.) predstavnika Organizatora i Suorganizatora, uz mogućnost prikazivanja kraćeg filma ili animacije ili kraće prezentacije u pozadini, u ukupnom trajanju do 15 minuta u sklopu programa skupova
• objavu jedne stranice s naslovom i sažetkom prezentacije (predavanja ili tematskog razgovora) i osnovnim podacima o predavaču, odnosno sugovorniku u Zborniku radova
• izlaganje na izložbenom prostoru koji je smješten u predvorju kongresne dvorane, a svaka jedinica izložbenog prostora opremljena je stolom i dvije stolice, sve na tlocrtnoj površini oko 4 m2, gdje se mogu demonstrirati proizvodi, rješenja, usluge, dijeliti prospekti, katalozi i sl., dogovarati i pregovarati sa sudionicima i suorganizatorima itd.
• dodatnu kotizaciju (što znači ukupno dvije kotizacije)
Naknada Organizatoru:1.130,00 EUR (8.513,99 kn).
Uz Osnovni paket, uključuje i:
• osvježenje (kava, sokovi, voda, peciva i sl.) u pauzi predavanja koje u ime Suorganizatora osigurava Organizator
• isticanje logotipa i drugih promotivnih materijala u prostoriji održavanja Coffee Breaka
• najavu Coffee Breaka i isticanje logotipa Suorganizatora u Programu skupova u tiskanom obliku i na službenim internetskim stranicama skupova, u prostoriji gdje se održava Coffee Break i na platnu u dvorani
• dodatnu kotizaciju (što znači ukupno dvije kotizacije)
Naknada Organizatoru: 1.200,00 EUR (9.041,40 kn).
Uz Osnovni paket, uključuje i:
• osvježenje (kava, sokovi, voda, peciva i sl.) u pauzi predavanja koje u ime Suorganizatora osigurava Organizator
• isticanje logotipa i drugih promotivnih materijala u prostoriji održavanja Coffee Breaka
• najavu Coffee Breaka i isticanje logotipa Suorganizatora u Programu skupova u tiskanom obliku i na službenim internetskim stranicama skupova, u prostoriji gdje se održava Coffee Break i na platnu u dvorani
• izlaganje na izložbenom prostoru koji je smješten u predvorju kongresne dvorane, a svaka jedinica izložbenog prostora opremljena je stolom i dvije stolice, sve na tlocrtnoj površini oko 4 m2, gdje se mogu demonstrirati proizvodi, rješenja, usluge, dijeliti prospekti, katalozi i sl., dogovarati i pregovarati sa sudionicima i suorganizatorima itd.
• dodatnu kotizaciju (što znači ukupno dvije kotizacije)
Naknada Organizatoru: 1.600,00 EUR (12.055,20 kn).
Ostali oblici i mogućnosti suorganizatorstva (npr. kombinacije navedenih mogućnosti ili nešto drugo po želji Suorganizatora) i njihova cijena dogovaraju se s Organizatorom, primjerice:
• suorganizator tematske cjeline
• suorganizator okruglog stola
• suorganizator prigodnog programa za druženje
• suorganizator s isticanjem logotipa na akreditacijama itd.